BarlasMomm 1 yas ogluma ayakkabi aldim ama olmadi tabi. Ayaklari genis yani tarakli galiba. Hangi marka onerirsiniz. Vicco aldim daha once iyi bir ayakkabi almak istiyorum yürüyor cünku disarda da yurumek istiyor hep
VERA19 BarlasMomm Adidas önerebilirim çok rahat ve benim kızımında ayakları biraz geniş rahatlıkla kullanıyoruz
BarlasMomm VERA19 cok tesekkur ederim bende adidas yada nike dusundum ama rahat olur mu bilemedim. Sagolun en kisa zamanda alicam 🌸