Merhaba anneler öncelikle herkesin kandilini kutluyorum.benim 7 aylık bebeğim var ve iki gündür sürekli hırıltılı ses çıkarıyor dün gece ayakta sabah ettik ağladı sürekli uyutsam bile 10 dakka arayla sürekli uyandı bugün sabah sağlık ocağına götürdük hırıltı sesi cigerlerden falan değilmiş çok şükür burnundanmis sorun neyse serum fizyolojik ve ağızla çekilen aparattan aldık yaptık ama daha aynı geçmedi bu sekilde bişi yaşayan varmı nasıl geçirdiniz hem uykusunu etkiliyor hemde yemesini.