Aynı durumdan muzdaribim, ağırlaşınca zorlaşacak diye başka türlü uyutmak istiyorum. Şimdilik oturduğum yerde kucağımda sallamaya ve pişpişlemeye başladım. Böyle uyuyor en azından dolaştırmıyorum. Emerek uyumayan bir bebek. Bazen kucakta uyumayınca ana kucağında sallayarak uyutuyorum ama ona da büyüyünce sığmayacağı için kendi kendine uyumayı öğretmemiz gerekiyor 😄 cesaretim olsa pışpış patpat yöntemini deneyeceğim mayıştırıp yatağına koyup pışpışlamak