edaninannesii aslaa yediremiyorum. 10 bucuk aylık bebeğim. Kaşık istemiyo kendi yemek istiyo heralde dedim, öyle de bir iki ısırık aldı yine bıraktı. Sevdiği şeyleri yaptım, yemedi. Oyun oynarken, şarkı dinletirken denedim olmadı. Bu gün kehribar kolye sipariş ettim dişe yoruyorum artık, Allah’tan formül süt içiyor da aç değil en azından diyorum🤷♀️