Kızlar Ankarada sadece bazı bölgelerde mi bilmiyom ama kızamık salgını varmış bugün saglık ocagına gittim rota asısı için orda 6 aydan 15 yaşa tüm çocuklar kızamık asısı olması gerekmektedir yazıyordu salgından dolayı bizim ki 3 ay 22 günlük 6 aydan küçüklere yapmıyoz ama bebeginizi dikkatli koruyun toplu yerlere sakın götürme dedi hatta bugun saglık ocagına götürdüğüme pişman oldum Ankara da olanlar dikkatli olun lütfen