Erenefes emys2939 zamanla içeri giriyor ama metal para koyun derlerdi. Birde çok ağlıyorsa olabiliyormuş
Mirena emys2939 benim beneğimün göbeği de dışarda fıtık var dedi dr gazı olduğu için ıkınıyor sürekli o yüzden 🥺🥺
Yelda35 emys2939 geçiyor canım bizdede vardı gazı varsa masaj yapın korkmayın guluk guluk ses gelecek göbeğinden.. geçiyor sonra
Sultanz emys2939 eğer sertse dokunduğunda içeri girmiyorsa göbek fıtığı olabilir. Dokunduğunda yumuşaksa normal Bir yaşa düzelir dedi bize doktorumuz
Egemen16 emys2939 ne kadarlık bebeğin yenidoğansa normal zamanla kendi kendine içeri giriyor ama doktora göstermekte fayda var fıtıkta olabiliyor bazen