O biraz da eski dönemden kalma bir adet mi desem ne desem ki..
Eskiden korkutmak istemem asla Allah korusun 40 ölümleri yani”lohusa ölümleri” çok fazla olurmuş.(Kan kaybı vs.)
Eskiden öyle şu an Ki doktorlar gibi Zaten yokmuş sebebi de aslında buna dayanıyormuş.
Ben Bebeğim 8 günlükken çıktım bankaya gitmem gerekiyor du falan falan avm ye de gittim.Sadece tabi biraz daha dikkatli olmak gerekiyor.Gerek kendiniz,gerek bebeğiniz..
Hava almaya çıkarsanız size iyi gelebilir öyle yoracak dert edecek şekilde gezmek değilde hava alabilirsiniz mesela ya da Buna benzer..