Sadece yarım saatliğine bebek arabasıyla markete gittik geldik iyide giydirmiştim aslında çocuk gece ateşlendi müdahale ettim geçti sabah bir kalmamıştır diye düşünürken bu kezde kaba balgamlı öksürük çıktı ekstra.. Bu kadar sürede nasıl hasta oldu anlamadım gitti 😒sağlık ocağına götürdüm sabah doktor yeni oluşuyor korkma iyi bak dedi sabah kahvaltısını güzel yaptı ama şimdi yemek istemiyor bir sey.. Calpol vereyim dedim son çare içmedim.. Topuğuna limon koydum ne yapayım ki başka 9 aylık kızım