Anneler 6 aylık bebeğim var. Eşim covid çıktı. Biz bebeğimle ayrı odada kalıyoruz ama dünden beri ateşi hep 37.5 ve üzeriydi ama hiç 38 olmadı. Ne yapacağımı bilmiyorum covidmi değilmi hastaneye de götüremiyorum. Bebeği kovid geçiren anneler nolur yardımcı olurmusunuz bu süreçte ne yapmam gerek