Kızlar merhaba ,
kızım 17 aylık . 2. Bir çocuk düşüncesi bi gelip bir gidiyor . O yüzden sizden olumlu ve olumsuz , gerekli ve gereksiz yönleri ifade eden yorumlar bekliyorım . Tek çocuk kalsın istiyorum . Ama kardeş de istiyorum . Bir şeyler kafamda otursun istiyorum . Şimdiden teşekkür ederim 🙏