morcicegim Woman35 valla aylar önceki ben.. bende çareyi molfixte buldum. Hiç sızmadı oh be dünya varmış dedim. E bebekten leke çıkarıcı alıp deneyim oda güzel çok memnunum. Molfix i ise Hepsiburada dan alıyorum 100 lü ordan alabilirsiniz
Mihrimahim16 Ilık suyun altında akıtıp 2 dk çitiliyip makinada yıkıyorum tertemiz oluyor saatlerce çitilemeye gerek yok ki….
gmzlgzl Woman35 asperox sık cnm kaka lekesine sıcak su dök üzerine suda beklesn snra sıkıp makinaya at yıkansn geçiyor
Elanin_Annesiii Deletedmom_101 Deletedmom_101 e bebekinnleke çıkarıcı sprey ile yıkamayı dene. Spreyi lekenin üstüne sık öyle makineye at. Ben elde çitileyip atıyorum ama direk atarsnada lekeyi çıkarır bence
gossipannee Woman35 dene başka bir şeye gerek kalmaz canım başka ürünlere para vermeye de gerek kalmaz hem
Cigdemss Woman35 küçükse cıvık yapıyorsa tanzikli taşma olabilir. Ben baby turco kullanıyorum. Bazen taşıyordu. Ben kakalı kısmı akıtıp sıcağa yakın leğene su koyup içine beyaz sabun tozu ve çamaşır sodası ile 1 gece beklettoeum makineye atıyorum
Zeliff Woman35 kakali yere asprin sıkıp makineye atarsanız leke kalmaz. Ama çok iyi durulanması lazım. Birde önceden değilde yeni olan lekeleri yikadiktan sonra güneşte kurutursanız kaybolur leke.
Minik_SerCem Woman35 Canım ben green kullanıyorum tertemiz oluyor aynı zamanda koltuktaki kalem lekesini de çıkardı cam silerken suya bir fis döküyorum camları bile bile tertemiz eder buğulu kalmıyor bulaşık makinesindede kullanacağın çok iyiymiş