Anneler bebeğim 5 aylık yoğurt mayaladım şu şekilde minik kavanozum var önce sütü ısıttım bir çay kaşığı yoğurt ile mayaladım peteğin üstüne koydum ama ılık bir tasa oturttum üstünü kağıt havlu ile örttüm tutunca buzdolabına koydum 7 saat falan Petek de durmuştur Petek de yanıyordu bebeğime verdim yüzünü ekşitti böyle baya ben yedim bana ekşi gelmedi ama nasıl tatlı yoğurt mayalayabilirim kavonaza neden benim ki ekşi oldu ?