Meehaba kızlar✋ 20-21 ocak gibi adet olmuştum ben. Neredeyse 2 hafta olucak yani. Ama hala afedersiniz damla damla kanama ve kahverengi akıntı geliyor arada. Hiç böyle olmazdı. Normal mi sizce yani yaşayan var mı bu şekilde. Doktora mı görünsem bilemedim. Bu arada doğum yapalı 8 ay olucak