Seda_66 Sezeryan dikişim açıldı patladı yağ nekrozu geliyor. Doktorum baktı 2 defa ilaç döküp kuvvetli pansuman yaptı. Sizin başınıza böyle birşey geldi mi ?? Normalde açık kalması lazım dikiş yerinin ama böyle olunca malesef kapalı duruyor
RainOverMe Seda_66 cok gecmıs olsun yasamadım yasayana da denk gelmedım ustte kalsın bılen vardır belkı🌺🙏🏻
Nursemommm Seda_66 o dikişler öyle kolayca acılcsk şekilde dikilmez yani anlamadim cevrede de hic duymadim dikişi patlayan
Seda_66 ecenaznaz çok küçük bir yerdi kendiliğinden alttaki doku kapattı. Yani uçlar birleşmeden kapandı
Seda_66 Nursemommm üstten oluyor açılma İç dikiş değil. Bende sadece bende mi oldu bu diyodum ama birilerine sordukça bu şekilde olanlar varmış