Kızlar doğduğumuzdan beri sma optipro mama kullanıyoruz atak döneminden midir nedir bilmiyorum ama önce mamayı red ediyordu hiç içmek istemiyordu tükürüyordu vs şimdi de içmesi gereken kadar verince içmiyor 90-120 arası içiyor ama 2 saatte bir içiyor ben anlamıyorum acaba artık mama doyurmuyor mu ? Böyle düşünmeye başladım doktora sordum doktorda olabilir biraz daha zaman geçsin ek gıdaya geçelim dedi ne kadar zamandan bahsediyoruz hocam diye sorduğum da zaten 4 ayı bitirdik beşinci aydan gün alıcaz artık 5. Ayı bitirince başlatalım dedi ben şok tabi doktoruma güveniyorum sağ olsun çok yardımcı oldu da yani merak ediyorum mamayla beslenen bebeklerde böyle bi durum oluştu mu mama gerçekten doyurmuyor mu