Kızlar bebişim su anda 2 aylık oldu. Gün içerisinde sizler neler yapıyorsunuz ilk bebeğim cok tecrübesizim
sabah kalktığında yüzünü ıslak bez ile siliyorum. Altını değiştirip emziriyorum gazını çıkarıyorum. Sonra aşağıya salona iniyoruz koltuğun bir köşesini ona yaptım. Oyun halısının sesli oyuncağını çıkardım onu yanlarına koyuyorum birde zeka kartlarını diziyorum. Yaklaşık yarım saat konuşuyoruz bu şekilde. Sonra zaten sıkılıyor kucağıma alıyorum. Birdaha da cok zor iniyor kucaktan. Sürekli oyalıyorum kitap okuyorum dururken. Altını değiştirilen bazen serbest bırakıyorum rahat Etsin diye. Sizler gün içerisinde neler yapıyorsunuz bana örnek olabilir