Kuzeymiram yakın ya boyutları sadece lastik izi acısından cok daha ıyı ve yapısı da sleepyden ıyıydı ben kullandıgım zamanlar. 4 rahat olur 3 alırım dersenız de bır paketten fazla almayın ne olur ne olmaz. Ben bezler kucuk gelmeye baslayınca gunduz kullanıyorum gecelerı buyuk bedene gecıyrm . Deneyın dar gelırse oyle yaparsınız su an a101 de ındırımde dıye bılıyrm