Musam merak etme bu aylarda öğürmeleri,yani boğaza kaçmalarını önleyen boşluk gibi birşey oluyor bebeklerde.büyüdükçe doluyormuş yani bu boşluk. O yüzden bu aylarda öğürme yetisi çok kuvvetliymiş. Okumuştum bunu ama uzun süre geçti üstünden.nerden okudum ya da dinledim hatırlamıyorum.ben kızımı çoğunluklşa hep ekmekle besledim, sürekli aparatif gibi eline versim başında bekledim, şuan yiyemediği yemek yok çok şükür.1 yaş 1 aylık olduk.