Arkadaşlar benim bebeğim kronolojik 9 ay 18 günlük. 32+3 de doğdu. Gelişimi normal, yaşıtlarını yakaladı. 11 kilo. Ek gıda ile aramız baştan beri iyi olmadı. 2 3 ay yemek istemedi.Bir iki kaşık aldı, öğürdü vs. zorlamadım. Sütüm boldu hep sağarak verdim. Son zamanlarda yemesi biraz daha iyi ama öyle günde 2 3 çay bardağı falan yemiyor. Siz süt ve ek gıda ayarını nasıl yapıyorsunuz? Arada kaç saat oluyor?Kaç defa ne kadar anne sütü veriyorsunuz? Ben bu düzeni tam oturtamadım. 2 gündür 2 uykuya da düştü. Her şey karıştı 😊