Kızlar ben kızıma mama+meme vererek devam ediyorum 22 günlüğüz. bugün mamasını kaynanam kaynamış Çeşme suyu ile yapmış bebeğim bugün yaklaşık 2 saat önce yarım çay bardağı kadar fışkırarak kustu kesik bi şekilde :(( doktora sordum eğer devam ederse götür dedi :(( çok korkuyorum mikrop falan kapmış olabilir mi acaba :((