Barannm_ Kizlar merhaba oglum 4 aylik oldu demir ilaci basliycz vegaferon diye saglik ocagi verdii kulananlar yazabirmi ishal kabiz yaptmi daha once denk gelmistim postda bunun hakkinda merak ettim daha basliycm
JaneEyre Barannm_ ben saglik ocaginin verdigini kullanmadim . Doktorumuzun onerisiyle memnun kaldigim bize kabizlik durumu yasatmayan demir damlasini kullaniyoruz simdilik memnunum..
Demetslt Barannm_ bizde fışkırarak kusma yapmıştı. Doktorumuz sidefer yada Ocean microfer tavsiye etti. Ayriyeten vegaferon da paraben var
JaneEyre Barannm_ hayir kullanmadim ocean kullaniyorum doktorumuz onu onermisti kabizlik veya baska bir sorun yasamadim.
Sagner Barannm_ ben de sidefer kullandım iki ay. Ama aşırı pahalı. Ve çabuk bitiyor. Zaten mamayla besleniyor kızım. Ben de bu ay ferrum u deniyim dedim. Başlayalı 3 gün oldu şimdilik bir sorun yok inşallah da çıkmaz…
Nursena0606 Barannm_ ben hiç sormadım. 4 aylık oldu gittim ocean aldım. 1 haftadır kullanıyorum. Çok kabızlık yaşayan bir bebeğim var. Ama ocean yapmadı.
esrujj Barannm_ sağlık ocağının verdiğini kullanmadım hiç oğlum çok çabuk kabız oluyor diye doktorumuz ocean önerdi ama malesef kabız yaptı. Bir de hiç kusmadığı kadar kusmaya başladı acaba demir damlasıyla mı alakalı bilemedim
AsyaNaz Barannm_brn Demir ve kan ilacını kullanmıyorum ishal yaptı. Doktorumuza danıştım 10 gün verme geçmezse tahlil yaparız dedi geçti çok şükür.
Dondurmakutusundakisarma Barannm_ bizde vegaferon kullanıyoruz 9aylik olduk hiç bir yan etki olmadı ayın 14nde kan tahlili olcaz bakalım iyi gelip gelmediği cikcak ortaya
nelmali Barannm_ sağlık ocağının verdiğini kullanmak istemedigim icin doktor onerisiyle oceana başladık