aslansmomm Bebeğim 35 haftalık doğdu, şu an 3 ay 7 günlük. sanırım doğumdan sonra en geç 14 haftaya kadar yapılıyormuş rota aşısı. Bebeği erken doğan anneler doğum tarihine göre mi hesapladılar yoksa doğması gereken tarihe göre mi?
Balkupum2505 aslansmomm bizde 35 haftalik doğduk hic oyle hesaplamadik yani dogumundan itibaren yaptim hep yapilmasi gerekenleri
aslansmomm Cansinsen ya çok geçmiş olsun😔 bende korkuyorum çevremde ağır geçirenleri duymuştum o yüzden yaptırmak istiyorum tüm aşılarını🙏🏼
Smyygl Tüm aşılar rotavirüs de dahil kronolojik yaşa göre yapılıyor biz de öyle yaptırdık. 14.hafta yapılabilecek son haftaydı diye hatırlıyorum, hemen yaptırmanız lazım.
Nur1212 aslansmomm aşılar doğduğu tarihe göre yapılıyor bebeğim 26 haftalık doğdu hastaneden 42. haftasında taburcu oldu doktorumuz bize zamanının geçtiğini söyledi o yüzden yaptıramadık yoğun bakım yatarken de yapmıyorlardı
aslansmomm Nur1212 doktor bana bu konuda hiç bilgi vermedi her kontrolde özellikle sordum özel aşılarının zamanını. 3. ay kontrolünde yaparız dedi kontrole daha 15 gün var ama bu aşının zamanı geçmek üzereymiş çok sinirlendim gerçekten
aslansmomm Dorukcummmm evet doktoruma yazdım hemen en fazla 1 hafta içinde yapılmalı dedi yarın rotatex alıp yapıcam hemen🙏🏼
Nur1212 aslansmomm yaptırsanız daha iyi tabiki bende çok istemiştim ama malesef bebeğim küvezden çıktığında zamanı geçmişti
Ursm-2 aslansmomm doğum tarihine göre yapılıyormuş bnmde bebeğim prematüre doğdu biz gününü kacırdık yaptıramadık mutlaka yaptırın önemliymiş
EymeninAnnesiiiiiiii aslansmomm benim bebeğim 40. Haftada 33. Haftaya uyumlu doğdu 3. Ayında vurulduk. 35. Hafta çokta erken değil 2 hafta geri de benim bebeğim 2250 gr doğdu
aslansmomm EymeninAnnesiiiiiiii evet bencede çok erken değil ama bir ay erken doğmuş gözüyle bakıyor hep doktorlar😔 Benimki de 2500 doğdu