Guligul ya gerçekten kendimi o kadar yetersiz hissediyorumki lohusayken psikolojim daha iyiydi gerçekten 😂 yemek istemez, uyku istemez, sürekli biyere tutuniyim kalkıyım modu, hayır dengeyi de daha sağlayamıyor kafayı gözü çarpıyor biyerlere o yüzden rahat rahat takılsın kendi başına da diyemiyorum bana gelenler geldi bu ay gerçekten 😂 temizlik zaten hak getire de dediğiniz gibi yemek yetiştirmesi, bebişin bulaşıklarının yıkanması bile yetişmiyor bazen. Teşekkür ederim iyi dilekleriniz ve tavsiyeler için 🥰