_mmom
1 aylık olana kadar annem biraz damlatıp oyle çekerdi. Günde 4-5 kez yapardık çünkü çabuk tıkanıyordu. Solunum yolları bebeklerin dar mi oluyormuş neymis tam hatırlamıyorum ama bizimki gibi değil yani onların solunum yolları ondan emin olun. Bir de normal burun spreyi kullanmayın. Bunu çocuk doktoru Osman gönülal’dan duymuştum. Serum fizyolojik iyidir.
1.ayindan sonra sağlık ocağında hemşire gösterdi. O şekilde ben de yapmaya başladım.2,5 ml bir deliğe, 2,5 ml diğer deliğe sıkıyordum ben. 6-7 aylık olduktan sonra 1 şırınga dolusu bir deliğe 1 şırınga dolusu diğer deliğe sıkıp öyle temizliyorum. Şu an gece yatmadan önce yapıyorum sadece. Ama gündüz de burnunun tıkandığını fark ettim. Günde ikiye çıkaracağım sanırım.