Bebem07 Bu çığlıklar kaçıncı ayda bitiyor Allah aşkına sanki çocuğu dövüyor muşuz gibi çığlık atıyor sürekli hadi Bizim kafamız şişiyor bizi geçtim de komşulardan utanmaya başladım artık oğlum 7 aylık kafa beyin kalmıyor 🥺