Okumayageldim o bişeymi dün pazra çıktım çıkmaz olaydım fiyatları görünce döndüm geri diye bilirim biber olmuş 25 domates omus 27 patlıcan 30 hadi bunları zaten yemiyorum kışın almıyorum ama ıspanak olmus 25 bu ne yaa fiyatlara bakarmısınız marul desen öle 10 tl nedir yaa yemiyelim ölelim diye uğraşıyılar sonumuz afrikalılar gibi olmasa bari eee ekmek zaten 3 lira evine 2 ekmek alamayan bile var yani