Asya_Nesli https://imgyukle.com/i/oZ6PjP https://imgyukle.com/i/oZ6kUq https://imgyukle.com/i/oZ4dVN https://imgyukle.com/i/oZ47te https://imgyukle.com/i/oZ40sR https://imgyukle.com/i/oZ6odY
Mugerrr Asya_Nesli geçmiş olsun. Bebeğiniz kaç aylık ve nasıl test yaptırdınız kana mı bakıldı yoksa deri testi mi
Tuba11 Asya_Nesli Bende bebeğime alerji testi yaptırmak istiyorum da nasıl yaptırdınız. Çocuk doktoruna mi götürdünüz. Tam kan sayımı yaptırcam bide onu da yaptırmak istiyorum da.
Newmom2020 Asya_Nesli alerjisi var gözüküyor IgA değeri bağışıklığını gösteren bir değer genel olarak onun düşük çıkması alerjiye yatkınlığı açıklıyor, biz de yumurta içim Ige değerine bakılmış mıydı tam hatırlamıyorum
Mugerrr Asya_Nesli etipuf Newmom2020 merhabalar bizim sonuçlara bakabilir misiniz https://imgyukle.com/i/o0vd2x https://imgyukle.com/i/o0vANv
Asya_Nesli Tuba11 çocuk alerji doktoruna götürdüm şikayetlerimi söyledim götürmeden önce çocuk doktoruna gidip kan ve kaka tahlillerini yaptırıp alerji bölümüne alan açtırdım
Asya_Nesli Newmom2020 bende anlamadım sonuçlardan bişey ama alerjisi illaki var biliyorum ama tam olarak nelere var çözemedim hiç haftayada deri testi yapılcak o zaman doktorla görüşcem
nurdanekrbg Newmom2020 bizim de IgE 9.53 çıkmış deri testi yaptiricaz bizde bu alerjik bı durum mu gösterir acaba atopik egzama demişti doktor bize başka bı şikayet yoktu ama