Lalelale rica ederim. Sizlere de çok çok geçmiş olsun. İnşallah geçmez yavrunuza.
Bu süreçte ben doktoru ile görüştüm.
Önerileri oldu.
Siz bol bol vitamin tüketin, mevsim meyveleri, bol su, ılık duş. Bebeğiniz ek gıda döneminde ise ona da mevsim meyveleri, sebzeler, özellikle sebze çorbaları ve ilikli çorbalar.
Ateş olursa ki inşallah olmaz, o zaman pcr baktırırsınız.
Vitagyl şurup önermişti bu arada desteklemek adına.