yerlersenietipuf Kizlar babam dün testt verdi iş için şehir dışına çıkacak. E nabiza girilmiyo barkod falan da vermemişler bı telefon numarası varmı arayıp ogrenebilcegimiz
Umtu0102 yerlersenietipuf 112 yi arayabilirsin daha sonra covit bölümüne bağlanmak istiyorum dersen direk aktarıyorlar ve öğreniyorsun.
BugsBunnyy yerlersenietipuf saglik ocagindaki doktorunuzu arayin o belki en nabizdan bakar genel girilmeme sorunu yoksa
_YanakReisinAnnesii yerlersenietipuf e nabızdan tahlillerim kısmına tıklayın orda yukarı da covid 19 yazıyor oraya tıklayınca görünüyor sonuç yapılan işlemlerde çıkmıyor baktınız mı buraya ?
yerlersenietipuf Umtu0102 aradık bı numara verdiler onu aradık o da tel üzerinden bilgi verilmiyor dedi
yerlersenietipuf Ozge162 Denedim ama uygulamaya git yazıyordu tıklayınca da yine aynı şekilde girilmiyo
_YanakReisinAnnesii yerlersenietipuf uygulamayı indirip e devletle birkaç kere giriş yapmayı deneyince de oluyor giriyor e nabıza belki de sistemsel bi sorun vardır şuan yarım saat sonra tekrar deneyin 🙏 ilk gireceğim zaman bende de olmuştu ben bu şekilde yaptım girdi daha sonra
yerlersenietipuf _YanakReisinAnnesii e nabiza hiç giremiyorum ki beklenmeyen hata oluştu diyo giriş olmuyo
yerlersenietipuf HLmom Baktim HES uygulamasindan da anlamadım. 48 saat negatif test karşısında hayır yaziyodu bu test yok anlamına mı gekiyo yoksa negatif olduunami