yuhibu1920 gelişimsel olarak ayı itibariyle çok normal şu an da sergilediği bu tavırlar. Bizimki de öyle. 21 aylık, evde yaomasını istemediğim belli şeyler var, tvye tırmanıp sallamak, tv sehpasına çıkmak, mutfak tezgahının tepesine çıkmak gibi. Ama sürekli deniyor, benim sınırlarımı deniyor. Her seferinde indirip anlatıyorum. Daha henüz neyi neden yapmasını istemediğinizi sebep sonuç ilişkisi içinde oturtamaz. O yüzden çok normal. Sabırla anlatarak geçecek bu günler.