Merhaba kreşe göndermek istiyorum kızım 38 aylık. Ben calısmıyorum kendim büyütmek istedigim için ara verdim. İşe dönüceğim için kreş istemiyorum zaten 26 haftalık gebeyim. Bi aktivitesi olsun kendi yaşıtlarıyla vakit geçirsin diye düşündüm. Ama maddi anlamda kendimi zorlayamam başaksehirde aylık2600 fiyat verdiler bide haftanın üç günü 1,5 saat… yani ne biliyim bu kadar zenginmi herkes benim öyle bi durumum yok.
siz nerelere yolluyosunuz basınızdan neler geçti fiyatları nedir tam zamanlı yollamak istemiyorum. Fikirleriİni paylaşırsanız sevinirim🥰