4 ay 4 günlük bebeğim var hanımlar misafirliğe gidelim yada misafir gelsin evimize aşırı huzursuz oluyo gidene kadar misafirler sürekli mız mız yada ağlıyo bende sürekli bu şekilde olur diye korkuyorum açıkçası bir tek babası birde ben olunca çok huzurlu 1 kişi fazlalaşsın değişiveriyor bir de yabancı görsün basıyo aglamayı bu geçici bir süreçmi başına böyle bir durum gelen varmı