Asliissoysal Ben bütün dozları oldum sadece aşıyımolduktan sonra 4 saat emzirmeyi dediler bana her seferinde bnde aşıdan önce süt sağdım ayırdım bide aşı oomadan emzirdim hepsinde de acıkınca sağdığım sütü verdim bi sonraki acıkmasına kadar süre doluyodu zaten