Tugcedgn kesinlikle ki her bebek aynı değil kilolu doğar zayıf doğar hepsinin beslenme ihtiyacı farklı oluyor tecrübesiz anneler var ben de onlardan biriyim yazdığını görüp ben de 90cc içirmeye çalışabilirdim bilmiyorum çünkü bebeğe durduk yere eziyet ha ben yanlıştır demiyorum maşallah bebeği içebiliyosa ve sindirimini yapabiliyosa ne mutlu ama bunu öne sürerek tek normal kendininkini göstermesi yanlış geldi bana