Esmis Benim bebeğim 2 aylık. Aynı durumları bende yaşadım yaşıyorum sezaryen doğum olduğu için ilkten süt gelmediği için mama verdim ve devamında sütüm çok olmasına rağmen mamayı bırakmadım üstelik kilo alımı fazla olmasına rağmen, size diyeceğim şu ki bende aynı düşüncedeydim mama verince uyuyor sütüm yetmiyor doymuyor diye sonra çok araştırdım. Formül mamaların içeriği nedeniyle sindirimi daha uzun sürüyor o yüzden daha uzun uyuyor