Gulsahelmaci Merhaba kızlar. Bebeğim 10 günlük anne sütü içiyor. Dün gece hiç uyumadı ilk defa huysuzdu fakat ağlama falan yok. Sabah kakasına baktığım da sarı yeşil karışıktı. Normal mi bilemedim. Basına gelen var mı ?
HiraNigar Gulsahelmaci anne sütü içiyorsa normaldir. Benim kızımda da öyleydi geçiş kakası o. Sonra hep sarı gelir