Anneler merhaba,Bugun 4 ay 10gunluk oglum yanimda yataktan düstü,yukseklik 50-51 cm ,ne gibi gözlemler yapmaliyim? Kac saat uyutmayayim,vucut kontrolunu yaptim,her hangi bir cikik,ezik yok,bilgilerinize ihtiyacim var,hangi durumda saglik kurulusuna gotureyim tesekkurler