Kzlar üç odam rutubet yapıyor diliyorum tekrar oluyor . Camlar terliyor tersleynce tepeler siyah siyah oluyor tavanlar. Acıyorum hergun ama yetmiyir dmekki uzun süre açık kalması grekiyor e bende hem kış günü hem bebegm üşür diye hem de maglum kömür çok gdigor ve biz en üst katta oldugmz için daha zor ısınıyor diye çok açamıyorum. Zten camları açsam dahi terliyor nden böyle oluyor anlamadm
Acaba bebeğe zarar verir mi ya 4 buçuk ayligz