Mommys-boy Dün kabızlık için doktorumuza başvurduk bize Bebelac nutriconfor önerdi bulamazsanız sma comfort alın dedi sizce hangisi etkili anneler kullanıp memnun kalanlar yoruma bekliyorum
adrmz54 Mommys-boy sma Comfort kullanıyorduk gaz kabız yapmadı ama kusması arttığı için Bebelac Gold Nutricare kullanıyorum memnunum
Mommys-boy adrmz54 şimdiye kadar Aptamil hipp evolvia sma kullandık hepsini güzelce içti ama sadece evolvia bizi biraz zorladı sütün kokusu ve tadı biraz daha farklıydı diğer formül mamalara göre onun haricinde hiç bir mamada kusma vs bişey yaşamadık
Rinna Bebelac i önermedi bizim doktorumuz besin değerleri iyi değil seker ve nişasta oranı yüksek diye . Gaz ve kabızlık için aptamil conformil kullandık biz en iyisi o .
Defnee-nur Rinna bize de Aptamil comformil önerdi ama hala yapamıyor. O da kabız yaptı ve 23 günlük bebeğim.
Tuba-21 Mommys-boy evolvia ac antikolik maması var bizimki onunla hiç boş gün geçirmiyor valla ama pahalı işte
Mommys-boy Tuba-21 hangi mama ucuz kaldı ki zaten hepsi iyice pahalı oldu hele özelliği olanlar daha da pahalı oldu ama evolvianin kokusu çok tuhaf hepsini içiyor ama tiksine tiksine
Mommys-boy Tuba-21 hayır evolvianin nutriprosunu kullandık ama diğer mamalar gibi iştahlı içmedi aç olduğu için yarım yamalak içti şuan sma comfort aldık bugün verdim faydasını görecek miyiz bakalım
Tuba-21 Mommys-boy bende merak ettim inşallah rahatlar. Buraya da bilgi verirseniz sevinirim valla. Çünkü diğer tüm mamalarda kabız oldu
Mommys-boy Tuba-21 şuan sma comfort kullanıyoruz faydasını gördük günde 1sefer kakasını yapmaya başladı ama sadece mama sayesinde olmuyor maflor+ damla ve duphalac şurup veriyorum çok şükür düzenli yapıyor