Kızlar Merhaba 🖐🏽 Ne zaman buraya yazsam güzel cevaplar aldım her soruma. Şimdi bu sorunuma da sizlerden cevap istiyorum 🌸 Bebeğim 3 aylık kilosu 5.600 biraz az olduğunu az şekilde mama takviyesi yapmamı söyledi doktor. Günde 2 veya 3 kere mama veriyorum üç gündür. Ama kabız oldu 🙄 Aptamil dedi ama eczacı da çok tatlı olduğunu ve emiyorsa emmeyi bırakabileceğini söyledi. Bende Sma aldım oda kabız yaptı. Ne yapabilirim başka hangi mamayı kullanabilirim yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏🏼