44 günlük bebeğim süt alerjisi teşhisi koyuldu. Bugün nestle alfamino başladık oğlum yiyormuş gibi yutkunma hareketleri yapıp yemedi bende pekmez koydum biraz o sekilde bile zorla besledim 😔 cok üzgünüm bu durumu yaşayan varmi bebeğim alışır mi acaba bu duruma. Kendimde diyet yapıyorum ama beni de emmek istemiyor zaten cok az emiyor.. sagip veriyorum genelde😔