Çok şükür uyuyan bir bebeğim var, sadece uyutması zor oluyor ilk dalana kadar dakikalarca ağlıyor her seferinde başka bir şekilde uyumak istiyor çoğunluk kucakta pışpışla. Daldıktan sonra akşam uykusu 8.30 falan bi uyuyor bi sıkıntısı yoksa 4 5 saatte bi kalkıyor sıkıntısı atağı dişi vs 1 saatte bi kalkıyor. Gündüz sıkıntımız var 40 dakika uyuyor bazen 30. Uyanınca ağlıyor çoğunluk bazen uykusunu almış şekilde gülerek kalkıyor o zaman müdahale etmiyorum ama ağladığı zaman tekrar uyutmaya çalışıyorum yok nefessiz kalana kadar ağlıyor göz yaşları akıp gidiyor bende zorlamıyorum ama açılamıyor çok, az uyuduğu içinde haliyle en geç 2 saatte bi uyumak istiyor.
5 aylık olacak hala gündüz 4 5 bazen 6 uyku yapıyor. Sık sık uyumak istediği için bende günün yarısını onu uyutmaya uğraşmakla geçiriyorum. Uyutana kadar yorulduğum için uyuduğunda ne bi iş ne bi yemek yapasım geliyor dinlenmek istiyorum zaten 40 dk ne yemek yetişiyor ne temizlik bunalıyorum.