Merhaba hanımlar, Mayıs ayında 3 yaşına girecek bir kızım var,yalnız bir sorunumuz var.Neredeyse 1 yasindan beri oturduğu yerden ileri geri hareketi yapıyor, bir türlü biraktiramadik,güzelce konuştuk olmadı, dikkatini başka yöne çektik olmadı,dayanamayıp kızdık yine olmadı, yani anlayacaginiz biz bu durumla başa çıkamadık. Hem babası hem ben bütün gün yanındayız,oyunlar oynuyoruz,aktiviteler yapıyoruz fakat bi bakıyoruz tam oyunun ortasında başka odaya gidip bu hareketi yapiyor, ya da atıyorum resim yapiyoriz ya da sevdiği bir etkinlik yapıyoruz, etkinliği yaparken bu hareketi de yapıyor oturduğu yerden.Bir uzmandan yardım almayı düşünüyoruz artık.Size de sormak istedim belki yaşayan vardır, bu süreci atlatanlar neler yaptınız bilgi verirseniz çok ama çok mutlu olurum 🙏