Selam hanımlar kısaca konuya giriyorum 🤣 eşimin iş yeri 19-20-21 Mayıs’ta çalışanlarıni Antalyada bir otele tatile götürüyor herşey dahil ve iş yeri karşılıyor bütün masrafları..fakat sadece karı koca gidiliyor çocuk yok.. bebeğim 3 aylık o zaman 6 aylık olmuş olucak..annem bana bırakıp karı koca baş başa gidin vakit geçirin diyor ama ben vicdan yapıp bebeğimi bırakıp gidemem gibime geliyor siz olsanız gidebilir miydiniz yani bu fırsatı degerlendirmeli miyim 🤣🤣🤭🤭