Irmakanne
Bebeğim 7 aylıkken alkış yapıyordu canı isterse ama. suan 11 aylık olacak iyice oturdu her dediğimizde yapıyor alkıs, by by, gelgel. Ben önce alkısı öğretmiştim sarkılarala bu anneni seviyorsan, babanı seviyorsan oyun seklinde öğrenmişti. Sizde bu sekilde öğretebilirsiniz endişelenmeyin 7 ay erken bi dönem cevremde bu ayda olup yapmayan birsürü bebek var. Cok takılmatıp zamana bırakın ve oyun seklinde göstermeye calısın