Mom52115 Uyudu şükret diyenler olacaktır belki 😆 7 saat deliksiz uyudu bende kilo alımı önden gittiği için uyandırıp besleme ihtiyacı duymadım ama bu kadar deliksiz uyuması normal midir
Kuzeybabyy Mom52115 hiç uyandırmayın o hatayı ben yaptım siz yapmayın içim rahat etmedi hep emzirdim sonuç olarak bir yaşında hsla sğrekli uyanıyor nasıl kesiceğimi düşünüyorum. Bırakın uyusun acıkınca uyanır maşallah bu arada ♥️
Ninfea Hayır normal değil. Açlıktam uykusunda bayılıyor olabilir :P şaka bir yana en fazla 3 saatte bir besleyin 7 saat uyur mu canım üç aylık bebek. İlk defa duydum.
cileklisakiz Ninfea Tabiki uyur neden uyumasın 3 saatte bir beslemek ilk ay için geçerli doktorlar uzmanlar hepsi 3. Ayda bebek ne zaman uyanırsa o zaman besleme taraftarı
Saresi Mom52115 bir kere o aylarda benim kızımda uyumuştu, nasıl vicdan azabı çekmiştim. 11,5 aylık keşke bir kere daha uyusa 🚬
Mom52115 laliko35 uyumasa uyumadı diye uyuyunca da niye aymıyor diye uymamak. Delilik gerçekten annelik 🤣
cileklisakiz Mom52115 bebeğin kaliteli uykuya ihtiyacı var bırakın uyusun acıksa zaten uyanır sarılık riski geçmiş
laliko35 Mom52115 keşke benim kızım da uyusa 7 saat dinlensem en fazla 1.5 saat uyuyor meme için uyanıyor
Srpslk Mom52115 valla bencede sükret. 9 aylık olmak üzereyiz sabaha kadar kac kere kalkıyorum bilmiyorum sabahları zaten uyumuyor ne uykum var ne yemek yapabiliyorm ne bir iş gece kendim uykusuz kalmaktan sinirlerim yıprandı bide uyumadğı icin kilo almıyor büyümüyor deli oluyorum:(
Mom52115 Srpslk inşallah bizimki böyle devam eder ve bebişinizin uykusu düzene girer kalben dilerim ❤️
asiltonunmommysi Mom52115 ay tabiki uyur sakın kaldırma bidaha kaldırış o kaldırış. Keyfini çıkart 😂 bidaha da yazma da nazar değmesin
Egeberk Mom52115 ayy hiç elleme valla benim bebeğim 2 aylıkken öyleydi eşim kızıyordu kaldır diye hiç kaldirmadim iyiki de kaldirmadim şimdi uykusuz kalıyorum da ne oluyor karnı tok altı temiz kendisi uykuya direniyor 😂 maşşallah nazar değmesin 🙏🙏
askolandin Mom52115 benim oglum da 3 aylık sabaha kadar deliksiz uyuyo acıkınca zaten uyandıgı icin hic ellemiyorum🤭😂 aman masallah bebislerimize🧿