Arkadaslar dün eşim test verdi e nabızdan negatif yazıyordu telefonuna mesaj gelmiş pozitiftir diye hangisi doğrudur aklım karıştı sağlık bakanlığına ulaşamıyorum bir yanlışlık olduğu ortada 24 aylık bir kızım 33 günlükte bebeğim var bana bulaşıp onlara da geçmesinden korkuyorum