Nr1934 Kızlar birşey söylemek istiyorum ben düzenli saatinde kahvlti yemek yiyen biriyim .Ama çok sık acıkıyorum bend vitamin eksikliği vardı bu yüzden olabilirmi? Sık acıkma
gocebebirbayan Nr1934 emziriyor musun canım bir de hangi vitamin eksik ? Bende de B 12 eksik çok unutkanım ya ocağı bile açık unutuyorum 🥺
Nr1934 gocebebirbayan belki b12 de vardir sağlık ocağında doktora söylesem bu belirtileri kan tahlili isterki acaba
gocebebirbayan Nr1934 sağlık ocağında söyle tahlil yaptır canım ona göre doktora muayene olursun. Bende troid de var. Euthyrox kullanıyorum