utkununannesi_ yumuşak göğüs sütün az olması anlamına gelmiyormuş cnm ,sütün az olup olmadığını bebişin kilo alımından ve günde kaç kez bezini değiştiğinden anlayabilirsin,her bezi değiştiğinde çişini güzel yapmış oluyorsa sıkıntı yok demişti bana ebe,büyüdükçe emme gücü de artıyo bebişlerimizin,daha az yoruluyo emerken hızlı emerek doyuruyodur karnını 😍yetmiyor die stres yapma ki gerçek olmasın aklından geçen 🧿💞