gocebebirbayan ben kurutmuyorum . Kurutmak gerekiyor muymuş ? 10 gün oldu doğum yapalı , 3 gün önce de dikişleri aldırdım . 🌟 dikişli iken strecli halde duşa girdim . Alınca dikişleri normal giriyorum , korumadan . Çıkınca da bastırmadan siliyorum suları . Yanlış mı yapıyorum dersiniz 🧚🏻♀️